Asioi näppärästi verkossa

Etusivu » Asiointi » Huoltopyyntö

Huoltopyyntö

Lomakkeen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä käsitellään arkisin toimistomme aukioloaikana. Mikäli asiasi vaatii välitöntä reagointia (esimerkiksi vesivahinko tai oven avauspyyntö) soita asiakaspalveluumme. Mikäli et löydä osoitettasi osoitehaun avulla tai lomakkeen käytössä on haasteita, soitathan asiakaspalveluumme.

Servicebegäran gjorda med blankett behandlas på vardagar under kontor öppettider. Om du har ett brådskande ärende (till exempel en vattenskada eller en begäran om att dörren ska låsas upp), vänligen kontakta vår kundtjänst per telefon. Om din adress inte finns i sökningen eller det finns utmaningar i att använda blankettet, vänligen ring vår kundtjänst.

Maintenance requests received through this form are handled on weekdays during our office opening hours. If your matter is urgent (e.g. water damage or a request to open a door), please call our customer service. If your address is not found in the search or there are challenges in using the form, please call our customer service.

Me arvostamme yksityisyyttäsi ja kiinnitämme erityistä huomiota henkilötietojen suojaukseen ja noudatamme hyvää tietojenkäsittelytapaa. Me tarjoamme kiinteistöhuoltopalveluita taloyhtiöiden käyttöön ja huolehdimme taloyhtiöasiakkaiden asukkaiden huoltopyynnöistä. Pääsääntöisesti lomakkeella kerättyjen ja palvelussa ylläpidettävien asukkaiden henkilötietojen osalta taloyhtiö toimii ko. rekisterin rekisterinpitäjänä. Me käsittelemme taloyhtiön rekisteriin kuuluvia henkilötietoja kiinteistöhuoltopalveluiden tarjoamiseksi taloyhtiön lukuun. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat isännöitsijältä sekä tietosuojaselosteestamme täältä.